Wijzigingen doorgeven?

Wil je een wijziging doorgeven?
Dat kan door een e-mail te sturen aan [email protected]

Wat doe je als je door een blessure of ziekte niet kunt spelen?
Als je geblesseerd raakt en voorziet dat je langere tijd (meer dan 2 maanden) niet kunt spelen, dan kan je je lidmaatschap parkeren.
Je betaalt dan een bedrag van € 25,--. Dit bedrag is voor KNLTB- en administratiekosten. Als parkeerlid blijf je lid van de club en de KNLTB.
Je ledenpas wordt aangemaakt, je ontvangt de nieuwsbrieven en je kunt de Algemene Ledenvergadering bezoeken.
Je kan het parkeerlidmaatschap ook eenvoudig, op ieder gewenst moment, weer omzetten in een speelgerechtigd lidmaatschap.

Raak je dus geblesseerd en kun je langere tijd niet spelen, dan kan je dit vooraf melden bij de ledenadministratie.
Na het inleveren van je pasje wordt gekeken, of je een gedeelte van de contributie terug kunt krijgen.
Achteraf melden dat je de afgelopen periode geblesseerd bent geweest, is niet mogelijk.
Op het moment dat je wèl weer kunt spelen, meld je dit bij de ledenadministratie, waarna je pas direct weer wordt geactiveerd.
Voor de periode waarin je wel kunt spelen, wordt dan een bedrag per maand in rekening gebracht.
Dit bedrag is afhankelijk van het soort lidmaatschap dat je hebt.

Na 1 augustus is er geen mogelijkheid meer om (een deel van) de contributie terug te krijgen.
Bovenstaande regels gelden alléén in geval van blessures en/of ziekte, dus niet voor bijvoorbeeld een lange vakantie.

Wat doe je als je persoonlijke gegevens zijn gewijzigd?

Zijn je persoonlijke gegevens, of je e-mailadres gewijzigd? Voer de juiste gegevens dan zelf in op de IdB-website, of in de KNLTB club-app. Om bij je privégegevens te komen, moet je wel eerst inloggen met je wachtwoord en inlogcode.  

Staat je e-mailadres verkeerd in het systeem, dan krijg je geen facturen, nieuwsbrieven, of oproepen voor toernooien en dat is jammer. Het doorgeven van wijzigingen is je eigen verantwoordelijkheid. Lukt het je niet zelf, stuur dan een e-mail naar [email protected]

Foto op de ledenpas

Elke ledenpas moet zijn voorzien van een goedgelijkende foto. Dit geldt voor alle leden, dus óók voor jeugdleden en leden met beperkt speelrecht. Voor jeugdleden geldt bovendien dat de foto elke 5 jaar moet worden vervangen. Upload, zo nodig, een digitale foto op je persoonlijke pagina, of stuur deze naar [email protected]. De foto moet minimaal 400 x 600 pixels zijn.

De ledenadministrateur bepaalt of de foto aan de juiste eisen voldoet.

Lidmaatschap opzeggen

Een lidmaatschap wordt aangegaan voor onbepaalde tijd en jaarlijks automatisch verlengd.

Kan of wil je niet langer lid blijven van TV In den Boogaerd, zeg dan je lidmaatschap tijdig en schriftelijk op bij [email protected]

LET OP:  Je kan het lidmaatschap niet opzeggen door dit door te geven aan de tennisschool. Alleen met een bericht aan de ledenadministratie kun je opzeggen. 

Bij opzeggen gelden de volgende regels:

  • Opzeggen zonder kosten kan alleen vóór 1 december van een jaar;
  • Bij opzeggen tussen 1 december en 1 januari geldt, dat sowieso een bedrag van 25 euro is verschuldigd. Dit zijn kosten voor de ledenpas en administratie;
  • Opzeggen ná 1 januari, betekent dat het volledige contributiebedrag moet worden voldaan.

Deze regels staan op deze website, in de Algemene Voorwaarden, worden vermeld in het informatieboekje en staan ook regelmatig in de nieuwsbrief.

Van je opzegging ontvang je altijd, binnen een week, een schriftelijke bevestiging
Blijft een bevestiging uit, meld je dan nogmaals bij de ledenadministratie.